Via e-mail houd je het contact met opdrachtgevers en belangrijke andere partijen. Van belang is om een duidelijke en zakelijke e-mail handtekening in te stellen. Maar hoe kun je een digitale handtekening maken en wat zet je in een handtekening? We geven je enkele tips en een voorbeeld die je kunt gebruiken voor jouw onderneming.
Het is belangrijk om contactgegevens en een link naar de website te vermelden. Uiteraard kun je alles toevoegen wat je onder de aandacht wilt brengen, bijvoorbeeld je Facebook of LinkedIn bedrijfspagina als je hier actief (relevante) berichten op plaatst. Afbeeldingen zoals je logo en complexe opmaak worden in sommige mailprogramma’s niet goed weergeven, dus vermeld ook altijd in de tekst je bedrijfsnaam. Maak je handtekening vooral simpel.
Vriendelijke groet,
Naam Achternaam
Bedrijfsnaam
Adres
Postcode + Plaats
Telefoonnummer
Website URL
Eventueel:
Logo
Slogan
Facebook/LinkedIn account
Lees verder over onze diensten die jou als zelfstandig ondernemer versterken! Of word donateur voor slechts € 25 per jaar (excl. btw). Als donateur steun je onze belangenbehartiging in politiek Den Haag, maak je gebruik van kortingen en onze helpdesk.
Lees verder over onze diensten
Heb je een LinkedIn bedrijfspagina, maar heb je hier alweer een hele tijd niets meer mee gedaan? Tijd voor een update!
Dit stukje tekst alleen opvoeren als je dus Uitgelicht gebruikt, want het komt nergens anders terug
Als zelfstandig ondernemer in de bouw ben je niet alleen verantwoordelijk voor de uitvoering van een opdracht, je moet die opdracht ook eerst nog zien binnen te halen. En dat blijkt vaak een vak apart. We helpen je een handje met antwoorden op de vraag: hoe kom je aan opdrachten in de bouw?