Digitale handtekening maken doe je zo

Via e-mail houd je het contact met opdrachtgevers en belangrijke andere partijen. Van belang is om een duidelijke en zakelijke e-mail handtekening in te stellen. Maar hoe kun je een digitale handtekening maken en wat zet je in een handtekening? We geven je enkele tips en een voorbeeld die je kunt gebruiken voor jouw onderneming.

Wat zet ik in mijn digitale handtekening?

Het is belangrijk om contactgegevens en een link naar de website te vermelden. Uiteraard kun je alles toevoegen wat je onder de aandacht wilt brengen, bijvoorbeeld je Facebook of LinkedIn bedrijfspagina als je hier actief (relevante) berichten op plaatst. Afbeeldingen zoals je logo en complexe opmaak worden in sommige mailprogramma’s niet goed weergeven, dus vermeld ook altijd in de tekst je bedrijfsnaam. Maak je  handtekening vooral simpel.

Voorbeeld digitale handtekening:

Vriendelijke groet,

Naam Achternaam

Bedrijfsnaam
Adres
Postcode + Plaats
Telefoonnummer
Website URL

Eventueel:
Logo
Slogan
Facebook/LinkedIn account

Meer weten over Zelfstandigen Bouw?

Lees verder over onze diensten die jou als zelfstandig ondernemer versterken! Of word donateur voor slechts € 25 per jaar (excl. btw). Als donateur steun je onze belangenbehartiging in politiek Den Haag, maak je gebruik van kortingen en onze helpdesk.



Lees verder over onze diensten



Word donateur

 

© 2023 Zelfstandigen Bouw. Alle rechten voorbehouden
    |    Privacy & cookies
    |    Algemene voorwaarden