Aannemen van een opdracht: tips voor zelfstandig ondernemers in de bouw

Bij het aanvaarden van een opdracht maak je als zelfstandig ondernemer in de bouw afspraken met je klant. Bijvoorbeeld over de materialen, aanvang, duur van de werkzaamheden en het tarief.

Meestal word je na afloop van de klus zonder problemen betaald. Toch kan het voorkomen dat een klant niet of maar gedeeltelijk wil betalen.

Daarom is het belangrijk dat je als zzp’er een aantal zaken goed regelt, voordat je aan een opdracht begint. Zo voorkom je moeilijkheden tijdens het werk en na afloop.

Om daarbij te helpen heeft Zelfstandigen Bouw in het informatieblad ‘Tips bij het aannemen van een opdracht’ tips op een rij gezet die je kunt gebruiken bij het aannemen van een opdracht.

Infoblad tips aannemen opdracht

Aansluiten

Maak ook gebruik van onze kortingen, informatiebladen en voorbeeld documenten en sluit je aan bij Zelfstandigen Bouw. Bel ons op: 0348 – 439 000 (direct persoonlijk contact) of klik op de button om je direct aan te sluiten. Meer weten? Vraag dan de gratis brochure aan.

Meld je aan!


© 2021 Zelfstandigen Bouw. Alle rechten voorbehouden
    |    Privacy & cookies
    |    Algemene voorwaarden